Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

ΑΝΑΜΝΉΣΕΙΣ 2016


Λίγο πριν φύγει αυτή η χρονιά που σε κάποιους (πολλούς) πήρε και έφερε περισσότερα από όσο αντέχουν. Μια χρονιά που για εμένα είχε πολλές αλλαγές, πολλές δυσκολίες και που από την αρχή φαινόταν πως δεν θα ήταν τόσο εύκολη τελικά. Όμως όσο και αν λέω τις τελευταίες μέρες "άντε να φύγει το 2016" δεν παύει να νοσταλγώ και τις όμορφες στιγμές της. Για αυτό λοιπόν τις συγκέντρωσα παρακάτω γιατί...όλο και κάτι καλό θα έγινε, δεν μπορεί!




#Το 2016 ξεκίνησε με μια αλλαγή αφού θα έπρεπε να αποχωριστώ το νησί μου αλλά και την καλύτερη μου φίλη


#αν και είχα πει πως θα βάλω τις καλύτερες στιγμές , αυτή εδώ είναι η μοναδική δυσάρεστη ανάμνηση που θα σου αναφέρω, γιατί...ένα μικρό σημάδι (καν ανύπαρκτο) στα χείλη θα μου θυμίζει πως ποτέ δεν με ξεχνάει ο φύλακας άγγελος μου.


#Μετά από 4 χρόνια κούλουμα ξανά στο χωριό μου


#Έναρξη καλοκαιριού γυρίζοντας Κεφαλλονιά μαζί, όπως ακριβώς φύγαμε


#τέλος καλοκαιριού και επιτέλους ολοκληρώνω τα μαθήματα της σχολής μου!


#ο Οκτώβριος είναι μήνας προσφοράς και αλληλεγγύης για όλες τις γυναίκες 


#Το καλοκαίρι του 2016 είχε αρκετές εκδρομούλες με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα αλλά η εκδρομή στη Θεσσαλονίκη ξεχώρισε αρκετά. 


#κλείνοντας ένα χρόνο της παρέας μας (dear diary blog) μου δόθηκε η ευκαιρία να παραβρεθώ στην εκπομπή "Νύχτες πολύ High" με την Νατάσα Κριτικού και τον φίλο μου Αλεξ από τα Alex Make Me Pretty


#Το 2016 έβαλε την σφραγίδα του στο άρωμα μου αφού το GOOD GIRL δεν το αλλάζω


#η καλύτερες στιγμές στο χωριό είναι τα απογευματινά καφεδάκια μου είτε τα συντρόφευε ένα βιβλίο, είτε οι "οικογενειακές συγκεντρώσεις"  


#ακόμη πιο κοντά στο πτυχίο μου..και Ναι η πρακτική ξεκίνησε!

#Μετά από 4 χρόνια πάλι στολίζω μαζί με την οικογένεια μου το χριστουγεννιάτικο δέντρο



#Η χρονιά κλείνει με παιχνίδι και χαρά αφού βρίσκομαι στο χωριό και δεν έχει σταματήσει να χιονίζει

Μπορεί το 2016 να μην ήταν από τις Χρονιές μου αλλά είχε πολλούς νέους φίλους  και νέες γνωριμίες με προϊόντα που αγάπησα αλλά και συνταγές που έμαθα.  

Το πιο σημαντικό από όλα όμως ήταν πως το 2016 είχε πολλές δύσκολες αρχές που θα βοηθήσουν το 2017 να ολοκληρώσει όλα όσα θέλω!!




ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ ΣΕ ΌΛΟΥΣ!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: