ξεκίνησε από το 1992 και μέχρι σήμερα στέκεται δίπλα σε κάθε γυναίκα που αντιμετωπίζει τον Καρκίνο. Στόχος της είναι η ενημέρωση του κοινού για την σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης.
Ο σχεδιαστής μόδας Δούκας σχεδιάζει από το 2005 μία αποκλειστική δημιουργία για την Estee Luader, ένα ροζ βραχιόλι, όπου τα έσοδα του οποίου θα λειτουργούσαν υπέρ της εκστρατείας.
Ο σχεδιαστής εμπνευσμένος από τη ροζ κορδέλα, σύμβολο της εκστρατείας, φέτος δημιούργησε το βραχιόλι από διπλό φυσικό δέρμα, χωρίς χημικές επεξεργασίες και το κούμπωμα του απεικονίζει μια τρισδιάστατη κορδέλα σε 'κίνηση' όπου φέρει το σύμβολο του "pink ribbon" αποτελείται από μέταλλο σε ασημί χρώμα.
Κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας είναι η Ελένη Μενεγάκη, όπου φωτογραφίζεται, για τρίτη χρονιά, φορώντας το βραχιόλι.
Το βραχιόλι της Εκστρατείας της Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder που υπογράφει ο Δούκας, θα ξεκινήσει σε λίγες μέρες και θα είναι διαθέσιμο όλο τον Οκτώβριο, σε όλα τα σημεία πώλησης Estee Lauder αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία μέσω της Darphin σε όλη την Ελλάδα. Η τιμή του θα είναι στα 10€ και τα έσοδα υποστηρίζουν το έργο του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα.





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου